and I'm free, free falling

Okej mitt internet har krånglat. Så där har ni ursäkten till att inga nya inlägg skapats, varsågoda. Jag somnar tidigt och vaknar ännu tidigare, idag var rekordet 8.15. Men jag tvångsblundade och lyckades somna om.  Och idag kommer Fredrik hem från Skåneland och kommer till mig. Sen måste jag duscha, så stackarn inte tror att hans flickvän bytts ut mot en skunk. Även fast jag tror han skulle älska mig ändå, eller innerst inne hoppas jag iaf det. Att vara eller att inte vara skunk, det är frågan. 

Och som jag lovat så slänger jag in några bilder från Tylösand som ett avslut på detta fullt meningslösa inlägg, hoppas bilderna väger upp lite.

Topless pojkvän njuter och drar i bilbältet(?)

Vi stannade och köpte godis innan vi ens kommit till Skövde. Det var godis som vi skulle dela på men jag vet inte om jag är så bra på att dela med mig av godis.

Jag delar med mig av min fot däremot och en sådan gentleman som Fredrik är låter han mig stoppa foten i hans ansikte och han låtsas njuta.

La playa de Tylösand


På jakt efter pizza inne i Halmstad.

"Fredrik Bergfeldt , 5 tappade bort sin mamma och nalle inne i Halmstad"

Lycklig tösabit. 

I väntan på att vi skulle spela minigolf gick vi till Hotel Tylösand. Att jag vann stort över både min bror och Fredrik känns bra. Män saknar koncentration och tekniken som behövs för minigolf. 

Stilig bror innan förlusten i minigolf.

Syskona Nilsson vill försökra sig om att de också är häftiga och avfyrar en fjortis-pose i sökande efter lite bekräftelse.

Mitt hjärta och jag. Han är det bästa jag har och det räcker med att jag säger att jag älskar honom <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilka fina bilder! :)

2009-08-16 @ 18:01:50
URL: http://missjj.devote.se
Postat av: isabelle

tack så mkt julia :D

2009-08-16 @ 19:08:34
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0