god kväll damer och herrar

Sista dagen idag. Sen smäller skolan som en ovälkommen raket igång. Men egentligen känner jag varken tummen upp eller tummen ner. För att byta spår helt och hållet-  igår var jag och Fredrik i Göteborg, en tröja, två linnen och en bh inhandlades och lämnade lite mindre pengar i kassan kvar. Sedan styrde kosan mot Liseberg där mitt hjärta vann en stycke rosa hund åt mig, lite old school kändes det men det kändes även bra i mitt hjärta. Efter karusell åkande hit och dit och upp och ner så satte vi oss glada och nöjda på tåget hem och jag somnade som en klubbad säl direkt.

 Nu ska jag snart hoppa in i duschen när Fredrik hoppat ut, vi är nämligen helt ensamma i lägenheten. Så sedan blir det en film medan jag målar mina naglar och sedan kryper vi ner till kojs. Så ser framtiden ut för fröken Nilsson och herr Bergfeldt, men för honom erhåller framtiden dock inget nagelpysslande. 

Fångade i sina rätta skepnader, en stycke glad Fredrik och en stycke mord-i-blicken Isabelle

Kommentarer
Postat av: julia

haha vilken snygg min du gör! :P

2009-08-29 @ 10:35:31
URL: http://missjj.devote.se
Postat av: isabelle

haha , visst har jag min charm :D

2009-08-29 @ 13:57:55
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0