just want touch you for a minute

Efter en helt vanlig skoldag där idrotten var höjdpunkten sitter jag nu här. Efter att cyklat en halv mil, städat mitt rum, lagat mat och lagt in bilder från min kamera sitter jag nu här på min bakdel. Jag är äcklig i håret och jag vet att jag måste duscha och så ska ock ske, inom en snar framtid är tanken. Besvikelsen var att jag vaknade upp och trodde det var fredag, besvikelsen var ett faktum när jag insåg mitt misstag. Men så positiv som jag är så säger jag att snart är det fredag och att den bara är ett stenkast borta. Men först ska jag klara av en fyra timmars håltimme och att sluta halv fem och helt plötsligt önskar jag att någon kunde göra ett stenkast rakt i mitt huvud. Hårt. 

Nu kommer lite bilder som legat och tagit upp plats i min kamera som grädden på moset.

Pojkvän och vovve en eftermiddag i min säng

När jag och mitt hjärta var på Liseberg 

På Liseberg i kön, tappert väntande 

Göteborg förra helgen när Fredrik sprang Midnattsloppet

Gatorna trafikerades av orangaspringare som plöjde ner allt som stod i deras väg

På promenad genom stan , shalala

Häftig kille på longboard

Tapper tös som sakta men säkert lär sig

Häftig kille igen, som visar hur det egentligen ska gå till

Världen bästa person åkandes på en planka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0