söndag

Sitter just nu hos Fredrik utan Fredrik med Fredriks mor, syster och hennes sambo. Att få med Fredrik tre gånger i en mening som egentligen inte handlar om honom är rätt bra jobbat. Hur som helst ska jag snart bege mig till bussen för att åka till Mariestad och gästa ett kalas med förhoppningsvis tårta. Igår var det matfestivalen och efter de kvällarna är jag tveksam om jag orkar äta mer, men nog om det för denna stund, kan komma ett längre mer detaljerat utlägg om jag vill, orkar och har lust.
Nu ska jag fixa klart mig, tänka lite mer på mat och tårta som förhoppningsvis kommer serveras och det enda jag har haft i mina tankar sen jag vakna är söndagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0