so close your eyes, leave this town for a little while

Idrotten idag tog halvt död på mig, det ska kännas att man lever. På tal och livet och döden lite löst, överlevde jag och Louise, mer känd dom Lennart eller Loppan som nu är ett kärt namn som kan läggas till, vi överlevde spanskan, italienskan och engelskan ihop. Att humöret i slutet av dagen hade stigit till övertrötta på oss båda gjorde oss båda gott men sedan om våra klasskamrater och lärare höll med på den punkten går att omdiskuteras. 

Just nu sitter jag här och kikar på den film på tv. Och sen måste jag packa för imorn är det matdestivalen och egentligen ville jag gå idag. Egentligen vet jag inte varför och egentligen kan det bero på mina drömmar om att sitta och kolla på film ute som lockar. Även om det är kallt, oskönt och dålig film så står det på min hinna-göra-innan-jag-dör-lista. Men tji fick jag när Fredrik övergav mig och min idé. Han var nog inte förtjust i den från början för den blev snabbt ignorerad och bortglömd. Så nu tycker jag lite synd om mig själv och hyser agg mot min drömkrossande pojkvän. Jag skulle helt enkelt bara tagit min mössa, vantar och filt och gått ensam och suttit längst fram och förmodligen vart den enda där. Men mobboffer, ohäftig och allt vad jag skulle klassas som, trots det skulle jag få kryssa av utomhusbio på min lista och få lite ro i själen. 

Kommentarer
Postat av: lennart

haha, jag tyckte att denna dag gick hyfsat snabbt? och kommer jag ha ditt sällskap så kommer helt plötsligt hela året gå snabbt? :D smart tänkt av en liten loppa som mig stolt haha <3

2009-08-27 @ 21:42:03
Postat av: isabelle

haha lennart loppan min , du är så smart att det ryker ur öronen på dig :D jag tror på att vi kommer få tiden att rusa förbi tillsammans :D haha <3

2009-08-27 @ 22:25:13
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0