april april din dumma sill

Det är skönt att veta att man har en syster som är mer blåögd än vad himlen är blå en solig sommardag. Alexander började lura i henne att jag och Fredrik skulle förlova oss imorgon och antigen är han bra på att luras eller bara hon som är dum, jag är kluven i valet. Detta resulterar i att hon stänger in sig på rummet och börjar prata för sig själv hon sätter sig sedan och skriver ett blogginlägg om hennes missnöje, hoppas hennes inlägg roar er lika mycket som mig. Här får du även gratisreklam min kära naiva syster nathaliesofienilsson.blogg.se och jag hoppas du i fortsatta livet inte är lika lättlurad. Det är sånna som du som slutar hos en hallick som lurat dig dit.

Och ursäkta Fredrik att min bror och jag roar oss på din bekostnad, du får ta det som en man! Detta gjorde iaf min kväll en aning och nu ska jag kolla på mammas pojkar i väntan på att min "fästmö" ska återvända från gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0