Cause today was a great day

Det är dagen då spanska provet var över, vi hade ingen idrott, matte provet flyttades fram och på engelskan var det film. Det är dagen då det lekte. Imorgon går jag bara till tolv för sedan rymmer jag till Göteborg. Där ska jag och mitt hjärta bo på hotell. En fågel viska i mitt öra om en stor säng och ett stort trekantigt badkar och i mina öron låter det perfekt. Jag har en kärlek till badkar eftersom jag aldrig haft något själv, och jag har en ännu större kärlek till Fredrik för någon som honom har jag aldrig mött för. Klyschigt men sant.


Kommentarer
Postat av: angelica

åh va mysigt,ni får ha det så jätte bra! :D

och jag ger er ett mega stort grattis,

ni är verkligen så otroligt söta tillsamans! :D

2009-12-03 @ 21:32:03
Postat av: isabelle

tack så hemskt mkt och tack igen och tack igen :D ! blev hemskt mkt tack där (A)

2009-12-03 @ 21:39:30
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

vi kommer ha det underbart älskling <3

2009-12-04 @ 00:46:40
Postat av: isabelle

klart vi kommer <3

2009-12-04 @ 06:52:01
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0