Dan för dan då det smäller

Ett sista försök för att ställa in sig på plus sidan innan julafton resulterade i att jag städade hela huset. Det tog upp 6 timmar av min dag idag, 6 viktiga timmar som egentligen skulle ägnas åt att lösa klimatproblemet. Tvättat hundarna har jag även gjort. Krig pågick under en tid med vatten överallt och schampo över hela golvet. Det är bra det. Alla julklappar är även inslagna nu, vissa bättre inslagna en andra. Så gott folk avundas inte mig för att jag har gjort så mycket meningsfulla saker denna dag, eran tid kommer också. 

En naken julgran som ska kläs, massor av godis, tre backar julmust, fyra olika chokladaskar väntar på mig. Själv väntar jag på min syster så jag kan skrida till verket. 

 
Chockskadad hund efter besöket i duschen


Inte illa pinkat av en gammal trähäst

   
Det är engentligen tjusigare på riktigt. I mitt rum alltså.
Men.vem.bryr.sig. Sak samma.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha! olga ser lagom lamslagen ut! :D haha!

2009-12-23 @ 21:35:36
Postat av: isabelle

haha tycker hon ser ut som hon tagit hela situationen med ro :D

2009-12-23 @ 22:28:44
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0