Likt en fågelunge

Har städat mitt rum, bytt sängkläder och tänt ljus. Känns som en bra uppladdning inför Mammas pojkar. Idag var en bra dag, ingen spanska, idrott eller engelska, kollade film på italienskan och jobbade bra på matten och så kom jag hem fyra. Endast två poäng från vg på spanska provet var dock irriterande, men bättre än två poäng ifrån g.

Svininfluense vaccinet sprutades in idag. Det gjorde ont, jag mådde illa, jag fick panik och Louise fick hålla min hand. Det gick fem minuter och sen hängde armen likt en död fisk längst kroppen. Noll känsla hela dagen. Somnade direkt när jag kom hem och illa måendet har kommit tillbaka men jag kan röra min arm försiktigt. Att tvätta håret var en kamp och jag får inte bort plåstret, det sitter som häftat på mig. Jag behöver en kram. Jag är svag.   

Kommentarer
Postat av: louise

haha, vet inte om jag var till så mycket hjälp när jag ställer dumma frågor ;) men när jag såg dig få panik, fick jag det nog minst lika mycket och då pratade jag bara på :o haha hur är det nu i armen? :) <3

2009-12-10 @ 21:27:17
URL: http://louiiselennartsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha jag tror alla fick panik just då :D mjah det känns ju rätt rejält om man säger så :/ <3

2009-12-10 @ 21:36:12
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0