long time, no see

Kom hem idag efter att inte satt min fot här hemma på fem dagar och det känns bra att sitta i sitt eget rum igen. Sysslat med att lagt in bilder från i fredags en stund nu och till att börja med kan man väll säga att vi kunde inte haft det bättre. Fast jag ville egentligen ha snö, men man kan inte få allt.

Efter att vi anlänt till Göteborg lämnade vi vårat bagage på hotellet och gick ut på stan. Badskum, badkula och fika köptes. Sedan tände vi ljus och badade bubbelbad med skum och fikade i några timmar. Vi gick efter det och åt
thaimat, super bra ställe hittade vi. Vid 11 gick vi tillbaka till hotellet och myste.

Det var kort och gott utan onödiga krusiduller vad vi hann med på våran 1 års dag. Dagen var underbar, min pojkvän är underbar och detta år kommer bli underbart.

Bubbelbadet

Restaurang

Världens bästa pojkvasker <3

Presenter och nöjd flicka

Ett morgontrött hjärta

Vid frukosten

Den lyckligaste människan på jorden och den underbaraste människan på jorden <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

dagen var helt otroligt bra, bara med dig och en massa mys. jag tycker om dig en väldans massa så du vet! :O <3

2009-12-09 @ 20:54:33
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

all tid är bäst så länge jag får va med dig :) och en bra sak: kryssa av den lilla rutan där mitt namn och bloggadress står älskling :D haha <3

2009-12-09 @ 20:57:37
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

nemen den kommer upp utan att det är i fylld :P det går inte "klicka av den" haha :D den kommer automatiskt :) <3

2009-12-09 @ 21:13:27
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0