Update

24 december: En massa folk, julklappar, för mycket mat, en tomte och för varma rum. Stämningen på topp och jag kammade hem hårprudukter, underkläder, parfym, smink, hudprodukter, ljus, en touchmobil (ska bytas) av tomten.

 

Väl hemma väntar Fredrik och jag får duntofflor, schampoo, myskväll hos honom som inkluderar mat, massage och att jag får pick and choose a movie utav honom. Vi fick även 500 riksdaler till middag och thaimassage av min mor och far. Julafton rundades av med många tända ljus och att somna på mitt hjärtas bröst.

25 december: Iväg till morfar för att önska lite mer god jul. Där kammar jag hem 500 kr. Hade chans till en miljon på en lott. Lott jäveln svek mig. Väl hemma kommer kusiner plus barn och hälsar på och kvällen avslutas med bastun för mig och Fredrik. 

26 december: Inte mycket händer. Jag och Fredrik gör inte många knop, kommer inte mycket längre än sängen. Bra dag.

Idag: Jag och min man ger oss  ut i backen med pulka. Härligt att kämpa sig upp och ner i en backe och känna svetten klibba. Det är då man vet att man lever. Farfar och Farmor kommer på julmat och Fredrik lämnar mig för att åka hem till Skövde. Nu sitter jag här. Ensam och ska hämta en banan. 

Såja. Där har ni det. Min julhelg. Kort och gott utan onödiga krussiduller.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0