090709

De två sista dagarna har det hänt så mycket att jag hunnit göra min sista dag på jobbet. Ingen mer nyttogubbe här inte och inga mer dagar bestående av gaggiga tanter och evigt jordgubbsätande. Vissa delar kommer man sakna mer än andra. 

Bästavän även mer känd som Myrvik har sovit här. Dagen börjades hos henne, där vi satt på en brygga och plaska med fötterna och prata om allt och ingenting. Och eftersom hon och jag är sådana tappra själar ställde vi igår upp för tidningen i och skulle testa badplatser . Sagt och gjort. Vi begav oss idag i 13 graders värme och kikade på badplatser och bedömde ditan och dattan. Hjältar som vi är var vi i vattnet en gång, vad gör man inte för en bild i tidningen. Mamma blev lycklig när jag berätta i telefon att jag inte direkt bada, hon vill trots allt inte att hennes lilla dotter ska bli förkyld. Min mor är så omtänksam. 

Med det lättat från hjärtat ska jag kika vidare på 2½ men och sedan kika runt på youtube och sedan kika på tv igen för att sedan inse att denna procedur kommer leda till att jag somnar med tv på. Härligt. 


min bästa vän och jag, vi har det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0