150709

Igår spenderade jag min dag hos Fredriks bror. Medan Fredrik slet ute i det som skulle likna en trädgård ett tag , lekte jag med hans brorsdotter Victoria. I några timmar satt vi fint på golvet och lekte med barbies, sedan plocka vi hallon som blev till en paj och jag kan medge att jag kände mig lite som en storasyster. Egentligen skulle jag nog bara vilja ha en lillasyster, inget mer. Två barn är ett perfekt antal i en familj där jag skulle va det äldsta utav dem. Sedan traskade jag och mitt hjärta hand i hand hem framåt midnatt. Ljus och massa mys som resulterade i att jag somnade tryggt i hans varma famn.

Just nu har jag ätit frukost och sitter ensam i en lägenhet. För att göra det bästa av situationen ska jag nog gå ut och gå och sen ska jag kolla på transformers för ikväll ska jag iväg och kika på transformers 2 och då gäller det att damma av den första eftersom det var ett hyfsat tag sen jag och den filmen sågs vid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0