160709

Har hunnit varit hemma några timmar nu. På hem vägen svängde jag förbi Henrik som sålde jordgubbar och det känns som en evighet sen jag själv stod där sist. Pratade en stund medan jag proppa munnen full med jordgubbar oavbrutet. Hittade mamma och pappa på altanen med hundarna liggandes bredvid. Olga blev speciellt förtjust när hon såg mig och har inte lämnat min sida sen jag kom hem, hon följde t.o.m med mig in i duschen. Därför känner jag mig lite som the bad guy när jag ska krossa hennes lilla voffse hjärta och åka till Skövde igen. Därför ska jag nu mata henne med lite ostbitar och krama henne lite extra så hon känner att jag åtminstone bryr mig. Men först ska jag packa klart i min väska, jag kan ju även testa om det går att stuva ner henne där också. Om hon får plats vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0