220709

Jobbade idag , sista gången , verkligen sista gången. Kommer sakna min lilla gamla man som tappert kom förbi varje dag och kinesen som gav mig dricks. Louise mer känd som Lennart kom även förbi, kärt återseende och vi hann med en liten pratstund. Ikväll blir det film och mys med hjärtat, men först ska jag äta mat och sy ett par shorts och så håller jag tummarna för att min älskling ska få lite mera ordning på min blogg. Men nu skriker magen och jag ligger för döden så jag ska kila och äta.  

Kommentarer
Postat av: louise

nästa vecka ska du & jag till hjo och hälsa på juliaa! ;)

2009-07-24 @ 14:06:49
Postat av: Bella

om vi gör , vad sägs om tisdag ? :D

2009-07-25 @ 17:10:23
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0