250709

Buenos días chicos! Nu börjar det bli ordning och reda på bloggen, trevligt. Idag har jag och mitt hjärta legat i sängen, legat ute i solen och läst tidning och sedan var det dags för honom att åka hem. Känns lite ensamt just nu, men imorn ska min bästavän Myrvik agera sällskapsdjur. Så på mig går ingen nöd än så länge. Just nu tror jag att jag antigen ska städa mitt rum eller leta Gotlands resor, det lutar lite mer åt det sista, men min mor skulle nog hellre vilja se mig göra det först nämda. Men plutta dig mor min, jag gör som jag vill. 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

nemen titta! blev ju riktigt bra juh :)

2009-07-25 @ 18:13:12
Postat av: Bella

jo tack , det tar sig minst sagt :D

2009-07-25 @ 18:30:15
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0