hey dudes

Tillbaka i Fredrik rum. Sitter och väntar på att min riddare ska återvända efter att ha jobbat så jag sitter och lyssnar på en av mina nya favorit låtar. Jag kommer ladda upp bilderna från igår så fort som möjligt. Men iaf,  igår hade jag och mitt hjärta det hur trevligt som helst, rodde båt ut till en liten ö och solen sken som bara den. Även jag lärde mig att ro efter ett tag och vi flöt iaf, även om det kanske inte var framåt. Sen cyklade vi 30 km efter det att vi grillat och det slutade med att vi åt pizza när vi väl kom fram till vår slutdestination. Kikade lite nere vid hamnen innan vi satte oss på det som skulle likna cyklar och cyklade hem på en landsväg mitt i sommaren mot solnedgången. Ibland undrar jag hur jag kunde ha sådan tur att bli så lycklig som jag är, för jag är världens lyckligaste. 

Och helvete Fredrik Bergfeldt, jag är så sjukt förälskad i dig och jag älskar dig så mycket att det kryper i hela kroppen!  

My happiness depends on you <3

Kommentarer
Postat av: natta

haha snälla give it a break :P

2009-07-18 @ 18:30:31
Postat av: Anonym

natta : snälla bara för du är avundsjuk , va tyst om du inte har ngt snällt att säga :D

2009-07-18 @ 21:25:40
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag är då inte avundsjuk, om du inte minns fel så har även jag en pojkvän (:

tycker bara att det kan bli lite väl mycket tjat ifrån din sida.

2009-07-19 @ 14:17:20
Postat av: Bella

ne jag tycker det osar avundsjuka om dig , men förlåt jag bryr mig inte om ditt liv så låt mitt va :) försäk va lite snäll ibland man kmr ingen vart när man är elak :)

2009-07-19 @ 14:41:07
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag älskar dig min pingvin<3

2009-10-10 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0