jag gör allt jag kan och lite till

Nu har jag suttit här i dryga timmen och kikat runt på olika bloggar och nu har jag bestämt mig att tvinga mitt hjärta att fixa min blogg. I värsta fall om han vägrar ska jag ge honom hundögonen och be på mina bara knän. För hoppningsvis behöver det inte sjunka så lågt. Just nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå, min väska är packad och jag ska bege mig hem. Sen kommer jag återvända igen för imorn ska vi upp i landet till Fredriks morbror som har en stuga någonstans. Tydligen kan man bada där, tur för oss att solen ska stråla imorn isf.

Värt att nämnas är att vi såg Transformers 2 igår , mucho gusto! Jag föll för den gröna lilla bilen som fick en speciell plats i mitt hjärta. Så nu ska jag hem och se om min rosa cykel vill förvandlas, jag ska stå och stirra på den tills den känner sig tvingad till en förvandling.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0