just nu i skövde

Håller på att laga mat hemma hos Fredrik. Han är på kalas hos sin farfar som blir hela 89 år and still going strong! Applåder. Även en liten applåd till Fredrik som satte på sig skjorta och slips, ska det va fint så ska det. Idag var jag lite på stan och lyckades inhandla en tröja, inpackning och även värmeskydd till håret. Värt att nämnas tänkte jag, ibland måste man ju passa på när det är rea överallt. Nu ska jag iväg och äta min mat, duscha och invänta min man för sedan är det dags för myspys! 

Kommentarer
Postat av: syster

nyfiken i en strut thihi(A)

vad blev det för märke på hårvårdprodukterna ?

2009-07-30 @ 22:03:07
Postat av: Bella

hm, vet inte riktigt vad det är för märke, något som jag inte testat förut :D du får se när jag kmr hem, den luktar jätte gott iaf :D

2009-07-30 @ 22:38:59
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men kan du inte titta vad märket heter då?:D

vilken bokstav börjar den på :P

Jag är nyyyyfiken

2009-07-30 @ 22:45:59
Postat av: syster igen

de va ja som skrev förut :P

2009-07-30 @ 22:46:59
Postat av: Bella

neh men du får se när jag kmr hem ist :)

2009-07-31 @ 15:50:17
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0