men det är bara regn hos mig

Vaknade upp av att mamma högljutt pratade i telefonen med min far. Kära mor och far att ni aldrig kan va tysta och förstå att klockan elva är en perfekt tid för att sova. Nu sitter jag här och att jag duschat är det bästa jag åstadkommit och jag väntar på att min mor ska iväg och köpa mat åt mig och henne. Sedan ska den förtäras och jag ska packa, fixa mig och åka iväg med tåget. Min man, kärlek eller helt enkelt bara Fredrik kommer hem och äntligen kan jag få den välbehövliga kram jag förtjänar efter att ha saknat honom i fem dagar. Men nu ska jag iväg och ge min mor direktiv om vad som bör komma hem  i en papperskasse från ica.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0