onsdagkväll

igår spenderades mesta utav dagen ute. Det blev en powerwalk på 8 km med voffsen. Ungefär när jag är hemma ser jag en misstänksam filur på en cykel så jag ställer mig och stirrar på den lilla filuren. Och var det inte Fredrik som satt där på cykeln och hade cyklat i stort sett hela vägen från Skövde. Tro mig när jag säger att det var det gulligaste och roligaste överraskningen jag vart med om. Har man en tokig pojkvän så har man. Så resten av dagen spenderade jag vid sidan om min bättre hälft. 

Idag vaknade vi upp, somna efter att ha ätit och cyklade iväg för att spela golf. Utrustade med endast en golfklubba och ett glatthumör satte vi igång med att skjuta bollar åt höger och vänster och även rakt upp. Man kunde känna hur golfspelarna kollade snett på oss. När bollarna tog slut åkte Fredrik hem till skövde och jag trampade hem på min cykel. Tummen upp för mig som cyklat två mil idag. Just nu sitter jag och fixar mina fötter och om resultatet är värt att visa på bild lär vi märka. 

  
Powerwalkande lite voffse
Världens tokigaste och underbaraste person
Hurtig Isabelle utrustad med cykel och golfklubba

Kommentarer
Postat av: tokig

det var två riktigt underbara dagar. roliga också. :)

2009-07-30 @ 00:18:57
Postat av: Bella

varje dag med dig är rolig och underbar :)

2009-07-30 @ 00:43:11
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0