vaken på natten med katten

Jag tröttnade efter några timma på att spela Sims, kan bero på att det är mkt pill och jag har inte tålamod. Så just nu kollar jag på snyftar filmen Ghost och jag förstår inte riktigt vaf den är kult förklarad. Så i brist på annat smäller jag in några få bilder från min tid i Nora förra helgen. 

Vi cyklade 30 km på cyklar som var hämtade från två sekel sedan, utan bekvämligheter så som ordentliga bromsar eller växlar, styren eller sadlar.

Men Fredrik var iaf nöjd över det primitiva färdmedlet

Tyckte den förtjänade en plats i bloggen bara för den var lite söt

Tyckte han förtjänade en plats i bloggen bara för han är ganska mkt söt

Jag älskar dig <3

Det får räcka så för nu ska jag gå och studsa i sängen efter att ha borstat mina gaddar. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0