you had me at hello

Ännu en dag i ett lite soligare Skövde. Just nu är jag ensam med Fredriks mamma och hans syster och väntar på att tåget ska komma. Igår kväll grillade vi hos hans bror och hans familj. Jag satt starkt och funderade på att kidnappa deras dotter Victoria, sötare är svårt att hitta och jag håller på att lägga upp den perfekta planen. Ska locka in henne med godis i en bil och sen köra iväg. Problemet är att jag inte kan köra bil så vi kommer antagligen krocka och jag har tagit ett barns liv. Kan ju fråga min far om han vill köra kidnappningsbilen.   

Men till något mer barnvänligt ska jag och Fredrik sitta barnvakt åt mina kusiner idag. Hoppa studsmatta står på schemat, härligt att man har en aktiv man som gärna roas av att hoppa runt runt. Frågan är om Fredrik är mer barn i sinnet fortfarande än min kusiner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0