1:a advent

Det är söndag och handen på hjärtat så gillar jag söndagar lite. Det är den dagen då det förväntas minst av mig. Fredrik åkte hem för ett bra tag sen och egentligen ville jag att han skulle stanna och göra ingenting med mig. Men han skulle tröttna på att jag ligger apatisk i sängen och byter tv-kanal i pausen. Igår bakades det både lussekatter och pepparkakor  och vi höll på i fyra timmar, tålamodet tappades angående pepparkakorna ganska fort. Lussekatter, pepparkakor, julmust, tända ljus och mitt hjärta, jag myser inombords, helgen var perfekt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det var en underbar helg. kunde inte blivit bättre :) får bli flera såna tycker jag :) <3

2009-11-29 @ 19:00:06
Postat av: isabelle

ah tycker jag med, nästa helg kommer också bli bäst :) <3

2009-11-29 @ 19:31:18
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Nästa helg kommer bli bättre än någonsin :) <3

2009-11-29 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0