21:00

Jag frågade mamma om jag fick en ny hund, en bulldog. Mamma skratta och sa nej och jag fick nöja mig med de två jag redan har. Så då tänkte jag att jag kunde pimpa dom två, så blir det en liten förändring iaf. Jag visade några finfina ideér för min mor, hon tyckte det skulle va gulligt och far min bara fnyste. Men det är mina hundar och jag gör vad jag vill med dem. Så ge mig en bulldog eller dras med att Olga och Borka ser ut såhär framöver. Den gröna är en personlig favorit enligt mig.


Kommentarer
Postat av: angelica

haha, kan du inte skaffa hajdräkten till olga ? :D

2009-11-20 @ 21:50:17
Postat av: isabelle

haha det skulle bli en succé , en haj i trädgården är inte varje dag :D

2009-11-20 @ 22:34:18
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0