Fräls mig för helvete Gud

Fan jag hatar att plugga, nej jag är inte negativ, i övrigt jävligt väldigt positiv och svär gör jag inte mycket heller men nu så. Fan. Naturen skrevs idag, kan det bli ett vg kanske, kanske inte. Jag lever för spänningen. Italienskan sitter och jag kan förmodligen tillräckligt, kommer visa sig att jag vet för lite och kommer lipa imorn. Kvar är trafikteorin, jävla sinnessjuka trafikteori. Jag fattar 0. Jag har redan somnat en gång, tänkt börjat lipa och nu ger jag mig på det igen. Trägen är den som vinner. Trägen är jag men vinner gör jag inte. Heövetes bajs jag vill dö lite. Det är över på onsdag, jag lever för det.


Det är skönt att jag har Louise, annars hade jag gått under och sönder på samma gång och på onsdag är det bäst att min man skaffar en bra godispåse, helst som överraskning (notera detta Fredrik) och att det blir mycket kärleksmys, min redan bräckliga själ måste stärkas efter detta.


Kommentarer
Postat av: Maliin

Lycka till på proven !

2009-11-23 @ 21:13:00
URL: http://MaliinJohansson.devote.se
Postat av: isabelle

Tack! det lär verkligen behövas :)

2009-11-23 @ 21:45:14
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: louise

eftersom jag inte har spenderat så mycket tid vid kära datan, har jag inte kunnat kolla din blogg. (a)

men det är tur att jag har dig min kära vän! <3

2009-11-25 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0