Here comes the bride

Okej jag har tänkt. Här är fem killar som jag skulle kunna tänka mig att vandra upp för altaret med. Nummer 5 är jag minst sugen på och 1 mest sugen på, ni fattar. Alla fem har varsin motevering med fördelar som talar för dem, snällt av mig att ligga i så.


5. Paul Walker. Kroppen är så het att jag skulle kunna rosta mina mackor på den på morgonen och att han kör sjukt snygga bilar (iaf i filmer) gör honom inte sämre på något vis och föresten behöver jag någon som hjälper mig med övningskörningen.

 
4. Heath Ledger. Leendet, rösten och ögonen är att dö för. Påtal om det kan ett problem med vårt giftemål blir svårt med tanke på att han är död. Skit samma.


3. Johnny Depp. Ansikte är perfektion, åldersskillnaden mellan oss mindre perfekt. Men män gillar lammköt och jag gillar killar med höga kindben och mörka ögon.


2. Robert Pattinson. Han är vampyr, HAN ÄR VAMPYR! Nej mer seriöst. Han är snygg, han har nära inpå världens snyggast hår och han är en manlig man med hår på armarna.


1. Fredrik Bergfeldt. Allt.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

nu sover jag gott inatt (a) <3

2009-11-22 @ 21:06:31
Postat av: isabelle

lögnare :O <3

2009-11-22 @ 21:16:31
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0