jag sitter där jag sitter

Det är tufft att plugga och inte tufft på det coola viset. Mitt pluggande har gått av och på idag då jag tror att det bästa sättet att lära sig naturkunskap är att läsa en halvtimme lite då och då under dagen. Nu sitter det, lite iaf, men några små halvtimmar återstår innan jag ger upp. Även lite av idrottsuppgiften och engelskan har blivit gjorda.

Städande inför advent har även påbörjats då ingen direkt är hemma nästa helg. Då blir det jag och Fredrik hemma här plus kanske min bror. På tal om min bror flyttade vi ner en byrågrej för trappan idag. Det var dagens spänning när jag inte visste om jag skulle tappa den och förlora en tå. Vi klarade det och den stora pressen jag hade på mig att ta mig neråt gjorde mig svettig. Så här sitter jag med magont och är äcklig. Därför ska jag duscha länge. Inte för jag tycker det är skönt utan enbart för att jag stinker man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0