Nollan rodnade smickrad. Någon hade sagt till den "Ni är världens största nolla"

Jag började 10.50 och slutade 11.30 och det som hände under den tiden var att jag fick tillbaka mitt svenska prov, 2 poäng ifrån mvg och de ynka 2 poängen irriterade mig så till den mildaste grad. Så efter skolan traskade jag hem till Fredrik och la mig i soffan och kollade på SATC och det dröjde inte länge förens jag somnade. Livet är ljuvligt.

Som ett barn sov jag tills Fredrik kom hem och väckte mig och helt plötsligt var livet inte lika roligt längre när jag insåg att jag inte kunde ligga kvar under filten och kolla vidare och mysa med mitt hjärta. Nej ut i regnet för att åka hem och plugga. Jag klagade hela vägen och med desperat teckenspråk genom tågets fönsterruta försökte jag få min man att förstå min frustration och mitt missnöje. Han förstod inte och tåget rullade och jag har nu suttit och läst 30 sidors natur och gjort anteckningar. Jag är klar och jag är nöjd och jag är törstig.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag förstod dig inte :o vad menade du hunny? :) <3

2009-11-18 @ 20:52:37
Postat av: isabelle

jag menade va - med - dig ! klart som korvspad ju :D <3

2009-11-18 @ 21:44:58
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0