031009

Pannkakor till frukost och magen jublar. Följt av att jag nu har börjat göra mig i ordning och att det dröjer inte länge till innan jag sätter mig på ett tåg på väg till Skövde gör att detta har varit en bra start på dagen. Så väl i Skövde spenderas min dag och natt full med mys och kärlek med min Fredrik. Mina abstinens och övergivnads känslor kan äntligen få ett slut och jag kan bli lite mer som en normal människa igen. Men nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning så jag ser lite mer ut som en människa än ett troll.

Jag har saknat dig <3

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-10-04 @ 13:49:19
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0