051009

Helgen flöt på som den skulle. På lördagen åkte jag som planerat till Fredrik och där sov jag fram tills idag. Om jag fick bestämma skulle jag gärna spenderat en till natt där men med tanke på provet jag har imorgon lät jag förnuftet besegra mina känslor och åkte hem.

Igår hade vi även tio månader, det tar sig sa pyromanen. Dagen firades med promenad i regn vilket slutade med att vi gick hem, lagade mat och somnade ihop tuffsade under täcket. Vaknade upp framåt kvällen och gjorde frukt med choklad över som vi åt i sängen samtidigt som vi kikade på film. Somnade sedan tryggt och gott på mannen i mitt livs arm. Så våran 10 månads dag spenderades gott och gott med mat och mys under täcket.

Egentligen borde jag nu ta tag i mig själ och fortsätta läsa till provet imorgon. Men inners inne vill jag helt enkelt intala mig själv att jag redan kan det hör och slipper öva. Hur det går imorgon är en annan femma, den som lever får se.
10 månader mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Maliin

Stort GRATTIS sötnos !

2009-10-05 @ 20:42:37
URL: http://MaliinJohansson.devote.se
Postat av: isabelle

man tackar så hemskt mkt ! :D

2009-10-05 @ 20:57:38
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Grattis till oss hunnybunny! vi är bäst och kommer alltid förbli :) älskar dig vet du <3

2009-10-06 @ 18:29:46
Postat av: isabelle

Grattis , jag kan inget annat än att hålla med plus at jag älskar dig med :) <3

2009-10-06 @ 18:54:05
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0