191009

Idag är måndagen då Louise fyller sjutton, stor flicka blir hon tillslut, ett bra tag efter alla andra. Skönt att jag bara har ett halvår kvar tills jag blir arton. Plutta dig och även grattis till dig, jag tycker om dig för den du är och inte för din ålder.

Imorn är det matteprov så dags att kolla igenom det så man åtminstone kan klara av det med huvudet över vattenytan. Sen ska jag väll försöka få in lite spanska i mitt huvud, kan va bra att kunna briljera med något litet på provet.

Kommentarer
Postat av: louise

haha fy sjutton vad bra du är! :D trots att alla snart är arton och jag precis blivit sjutton, så känns det ganska bra ändå och tack så mycket! :D <3

2009-10-19 @ 17:36:00
URL: http://louiiselennartsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

känns skönt att du är nöjd, behöver du inte ha några födelsedagspresenter :D ! haha , varsågod och grattis igen :) <3

2009-10-19 @ 17:39:16
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0