det ligger en hund begraven

Började elva idag och hade bara två lektioner, en bra start på veckan.

En mindre bra start på veckan är när man får reda på att Kompis dött. En jakthund med för mycket jävla jakt i blodet sprang in i trädgården och högg ihjäl våran katt. Hoppas du njöt hundjävel. För om jag hade vart hemma när det hände hade jag njutit lika mycket av att skada dig och sedan släpat dig till din ägare. En jakthund jagar älgar inte 17 åriga katter och det borde ägaren haft tillräckligt med vett i huvudet och klargjort för sin hund. Det kunde lika gärna vart min lilla hund där ute, men vad vet jag hon kanske också ser ut som en älg? Med lite horn så är det ju troligt. Men det är polisanmält och jag önskar att eran hund gör våran katt sällskap snart, för kommer den hit igen så ska det bli ett sant nöje att själv göra grovjobbet. 

Förklaringen från jägaren var följande: 
"Ja men det är en jakthund som är inriktad på att atackera rovdjur och katter är faktiskt rovdjur"
Jo visst tjena och jag heter Bengt. Kompis var 17 år, kunde knappt ta sig upp för en stol och orkade gå 20 meter, hon är ju rent utsagt som en björn? Jag förstår att eran hund såg henne som ett rovdjur. Hundjäveln är ju värd en medalj! Idiot. 

Kära jägare eran hund är inte en jakt hund, eran hund är en död hund.   


 

Kommentarer
Postat av: angelica

hundjävel säger jag bara!

2009-10-12 @ 20:01:05
Postat av: angelica

stackars kompis :(

2009-10-12 @ 20:01:43
Postat av: isabelle

hoppas polisen säger att de måste avliva den !

2009-10-12 @ 20:46:50
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

RIP Kompis !

2009-10-12 @ 20:54:28
URL: http://kittygrosselin.blogg.se/
Postat av: isabelle

hon var en bra katt i sina bästa år !

2009-10-12 @ 21:31:33
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: nathalie

ja, hoppas verkligen att den hunden har sett sina sista dagar. stackars kompis :(

2009-10-13 @ 09:36:44
Postat av: isabelle

annars skjuter jag ihjäl den personligen (y)

2009-10-13 @ 17:24:14
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0