min mage är tom och låter som en torktumlare

"Äta bör man annars dör man. Äta gör man ändå dör man." Fint uttryck, ett tag trodde en Söderpalm att hon kommit på det, stackars henne när jag berättade att det inte var något nytt och att i stort sett varje svenne känner till det. Så nu sitter jag här det är en dag kvar i skolan, jag kommer överleva, får jag inte mat inom en kvart överlever jag inte.

Samtal från min prins fick jag också när jag väntade på tåget, skönt att höra hans röst. Ännu skönare när han kommer hem. Skönt är också att jag träffar min bästa vän nu också. Ännu skönare är att min far precis sa att maten var klar. Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: Söderpalm

men hörrubörru, måste ju få ha mina dagar då inte alla hästar är i hagen! :P gillar dom trötta-matte-lektionerna också btw haha :D

2009-10-15 @ 19:23:09
Postat av: isabelle

haha klart du ska få ha dom dagarna, de är ju underhållning för mig :D haha ah de ligger väldigt varmt om hjärtat :D

2009-10-15 @ 19:35:27
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0