my fight is your fight

Onsdagar ligger mig varmt om hjärtat, att endast gå till halv tolv är det som mina känslor bygger på. Mesta delen i skolan på onsdagar spenderas med Louise, det är i stort sett Lizzard hela tiden. Så där sitter vi på en stol i cafeterian och bearbetar håltimmarna med prat och mer prat. Det är skönt att vi tycker likadant, blir lättare då. Men skulle hon inte hålla med mig skäller jag på henne tills hon håller med mig. Då blir det ju sådär rätt igen.

Kom hem och fick se att jag fått ett kort av min hjärtis. En tjock björn som håller i ett hjärta, gulligt. Han skrev att björnen påminde om mig, mindre gulligt. Han ser mig som en fet björn som äter och sedan sover en jäkla massa. Den levnadsstilen är det egentligen inget fel på, men jag vill att han ska se mig som något vacker och gulligt. Han kunde ju skickat en bild på en fjäril. Men jag hatar fjärilar, bättre att jag är en svullo björn.

Men det kortet gjorde i vilket fall mig varm om hjärtat och jag tycker inte om att han är för långt bort för en kram. Den enorma saknaden har dock inte kommit än, jag tror nästan jag kommer klara av en vecka till. Men jag vet att jag kommer ligga där i sängen om några nätter, hålla krampaktigt i hans tröja och lipa. Svag är man också. Jag är svag och en svullo björn.  


Charmig svullokid

Kommentarer
Postat av: Fredrik

klagar du på mitt kort? :( jag tyckte i alla fall att det var gulligt :) maha! du är min krambjörn, ingen svullobjörn :) <3

2009-10-14 @ 20:33:10
Postat av: isabelle

Nej jag tyckte om kortet , jätte mkt , är på min byrå nu :D okej då , fast att va ett svullo är ju rätt charmig också :) <3

2009-10-14 @ 21:22:30
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hihi, så bra :) sen kan jag ju varna för att det är sjuuujkt fula kort som finns att köpa här :D haha, alla är samma vart man än kommer :D hahm men du får nöja dig (a) sen har vi inte hittat någon post ännu :) så jag ska försöka posta dom imorgon :) <3

2009-10-14 @ 22:26:41
Postat av: isabelle

aha okej , jag är inte så kärsen utav min , allt från dig är bra :D <3

2009-10-15 @ 06:19:01
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

så bra (A) hihi <3

2009-10-15 @ 11:07:33
Postat av: louise

hihi dessa håltimmar med dig bella! gör mig ett snäpp klokare varje dag! :D<3

2009-10-15 @ 19:11:41
URL: http://louiiselennartsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha skönt att man kan göra någon nytta i denna värld :D <3

2009-10-15 @ 19:36:09
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0