one step at a time

Provet idag gick galant om jag får säga mitt, känns som en skön avslutning på skolveckan. Efter skolan blev det att att träffa Angelica och vi klämde en pizza tillsammans, och lyckades pruta tre kronor. Lite kikande i affärer, ett virrvarr på willys och samtal om dittan och dattan bestod våran kvalitetstid av.

Så nu sitter jag här och kikar på idol och har plockat lite i mitt rum. Packat tills imorgon då jag ska till min hjärtis och ha lördagsmys hela dagen, kvällen och natten. Ensamma hemma, massa gott, film och mys, tanken gör mig alldeles varm i kroppen.

Kommentarer
Postat av: angelica

bara för att jag råkar ha liite beslutsångest (a) haha :D <3

2009-10-02 @ 23:08:37
Postat av: isabelle

haha , ska jag skratta eller gråta ? lite är minsann en underdrift :D <3

2009-10-03 @ 10:21:38
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0