pluggar tills döden skiljer oss åt

Nej inte riktigt så allvarligt är, men jag gillar uttrycket som jag myntat sen ett tag tillbaka. Men som sagt så allvarligt är inte fallet. Men det sitter där det ska, svenskan alltså. Sitter som en smäck och är fast i huvudet som en kladdig knäck. Blir bara till att läsa igenom det en gång till innan jag somnar. Sen ska jag drömma om det. Ljuva fluffiga kärleksdrömmar om Carl Michael Bellman.
 
Så imorgon är det fredag och veckorna flyger förbi. Då ska jag träffa min kära bästa vän och prata om smått och gott och annat onödigt trams. Låter som en bra inledning på helgen.

Kommentarer
Postat av: angelica

ja vi får väl hopppas att vi hinner med lite iaf :) <3

2009-10-01 @ 22:03:10
Postat av: isabelle

jodå , lite lär vi ju hinna med :) <3

2009-10-02 @ 07:23:01
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0