what we have is made of gold

Så kom den tillslut och jag visste att den skulle komma. Den enorma saknaden. Kom hem nu jag behöver dig. Bara dig. Tio dagar är tio dagar för mycket och jag klarar det inte mer.

Att ligga brevid dig, i din famn och känna sig trygg. Känn din doft och dina varma andetag. Jag minns och jag saknar det. Känslan av dig. Kom hem.

Egentligen vet jag att saknaden efter dig har vart enorm dessa dagar men jag har försökt att inte känna. Ignorerat. För jag vet att känslan utan dig, ensamhet och saknad inte är min grej. Jag blir blödig och paralyserad och fungerar inte som en normal människa. Jag behöver dig.

Kom hem igen, kom till mig, håll mig hårt och låt mig fungera som en normal människa. Man klarar inte av att va utan sitt hjärta för länge. Du är inte mitt hjärta, Du är mitt allt.

Kom hem.
Jag älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0