you knock me off of my feet

Efter skolan igår fick jag äntligen vara med min hjärtis, tio långa dagars väntan var över. Min natt spenderades även i hans närhet och jag somnade som en stock på hans bröst efter att ha legat och kikat lite på honom när han sov.

Idag i skolan kämpade jag mig igenom ett spanska prov som tog orken och musten ur mig. Inte ens 12 pannkakor kunde liva upp min dag. Men jag klarade det och nu är det bara imorn kvar sen är det lov.

Lovet inleds med fredagsmys, egna chips ska tillverkas och jag ska återigen få kuttra med min andra hälft hela natten. Kutter, fredagsmys och min pojkvasker är det bästa jag vet. Sen tycker jag om köttbullar rätt mycket, men det är en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fredagsmys är bäst! :D <3

2009-10-22 @ 21:09:26
Postat av: isabelle

allt med dig är bäst :D <3

2009-10-22 @ 22:49:50
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0