a song from the heart

Suttit i en evighet och väntat på mat. Det blev veggobiffar, ett tjeckt namn på vegetariska biffar om jag gissar rätt, men till min förvåning satt jag och tuggade på gamla hederliga biffar baserade på kossor. Skitsamma mat som mat när magen skriker och jag är inte så pjoffsig av mig när nöden väl slår till.

Just nu har jag gjort mesta dels av mina läxor, mer tänker jag inte göra. Det är min protest mot att det är för mkt läxor, en protest som bara straffar mig själv. Att läxor har förstört till stor del min vecka är ett faktum. Min bästavän ställde in våran date p.g.a dessa läxor och uppsatser. Läxor har fyllt mina dagar denna vecka och hindrar mig från söndagsmys med min man. Ett prov, redovisning och ett antal överflödiga läxor attackerar mig. Det värsta är att nästa vecka ser ut att följa precis samma spår.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

du fixar det älskling :)

2009-09-23 @ 21:01:02
Postat av: isabelle

nej :(

2009-09-23 @ 21:11:44
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Varför inte sova här eller jag hos dig då? snälla (a) träna på proven här osv. och sen mysa du och jag<3

2009-09-23 @ 23:30:25
Postat av: isabelle

vi ska ju mysa på fredag min hjärtis <3

2009-09-24 @ 18:15:14
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hihi, aah jag vet :) lite sent fredagsmys får det bli :) <3

2009-09-24 @ 20:08:10
Postat av: isabelle

bättre än inget fredagsmys alls :D ! <3

2009-09-24 @ 20:18:57
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: angelica

de kan ta sig någonstans, och riktigt hårt dessutom! men vi får försöka ta det nästa vecka istället :) <3

2009-09-24 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0