det var nära ögat sa han som blev skjuten i pannan

Det regnar och det blåser och det regnar lite till. Mysigt, mindre mysigt är att jag vaknade upp och upptäckte att min stuga är tom och jag har inte en jota om vart alla är. Jag letade ett tag men fann mig snart i min ensamhet och upptäcker att jag är väldigt anpassningsbar, nästan som en bilbarnstol.
Idag var skolan en enda stor lekskola kantad av lek, fika och film. Jag vill vara sju år igen och få fika som belöning så fort jag bara blinkar med ögat, ljuva barndomsminnen. Nu ska jag duscha och återigen vill jag vara endast sju livsår gammal så jag kan sitta naken på baken och åka fram och tillbaka inne på duschgolvet tills jag slår knäna i väggen, åh ljuva barndomsminnen som än idag kantar mitt minne.

Kommentarer
Postat av: Din man

Kan verkligen se din glida omkring där i eran lilla dusch:p haha!<3

2009-09-04 @ 17:50:38
Postat av: isabelle

den är inte liten :) jag var förövrigt jätte söt :D <3

2009-09-04 @ 21:28:34
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0