En evighet är inte mycket när jag tänker på dig

9 månader eller 3/4 år, så länge har jag fått vara världens lyckligste, fått vara prinsessan i min egen saga. Det är svårt att sätta ord på hur jag känner för dig, för mig är det en känsla som är obeskrivlig. Skulle jag försöka sätta ord på det är det som mitt hjärta rusar framåt samtidigt som det står stilla, men ska jag vara riktigt ärlig är du mitt hjärta. Du äger trots allt mitt hjärta, du finns i mitt blod och du är mysteriumet jag aldrig kommer lösa. Du är gåtan utan svar, du är mitt livs gåta som jag ska spendera mitt liv på att figurera ut. Jag kommer aldrig lösa gåtan, jag kommer aldrig kunna sätta ord på vad du betyder för mig, jag kommer aldrig förstå varför du valde mig. En en sak jag dock vet är att en evighet är inte mycket när jag är med dig, för med dig vill jag vara mycket längre än så.

Egentligen borde jag avluta med något klyschigt som pricken över i:et, något som får dig att få gåshud, men allt jag kommer på är Jag älskar Dig och det ger iaf mig rysningar.

Fredrik Henry Anders Bergfeldt, jag älskar verkligen dig.




Kommentarer
Postat av: Fredrik Henry Anders Bergfeldt

Du är verkligen underbar, du är min prinsessa som jag alltid kommer rädda från onda drakar, skurkar och annat läskigt. Du är pirret i magen. Du är min kärlek. Jag älskar dig Isabelle Marie Nilsson och kommer alltid att göra.

2009-09-04 @ 23:26:01
Postat av: isabelle

Du är det bästa jag har, du är mitt allt och ett liv utan dig är inget liv , jag älskar dig <3

2009-09-04 @ 23:37:13
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint skrivet. Grattis :)

2009-09-05 @ 08:44:24
URL: http://kittygrosselin.blogg.se/
Postat av: isabelle

tack och återigen tack :)

2009-09-05 @ 10:23:45
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0