IDOL

Sagan slutade lycklig och jag fick mina köttbullar, 22 stycken klämde jag i mig. Min far la kommentaren "Det går att ta mat två gånger" efter det att han sett mitt berg av mos och köttbullar omringat av sås som rann över kanten. Men ack så balanserade jag allt i mina händer och allt slank ner i magen. Mamma skrattade när hon såg hur jag satt med ett leende upp till öronen och tuggade för fullt. Men är magen glad är Isabelle glad.

Nu har jag duschat, rakat benen och gjort inpackning och jag kan säga att jag känner mig som en ny männsika eller en skär liten rosenkropp utan en gnutta ironi i rösten. Som ett litet plus i kanten ska jag kika på idol samtidigt som jag packar för en natt hos världens bästa pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

längtar efter dig <3

2009-09-09 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0