vi kan om vi vill

Vaknade nyss, trots att dagen inte varit ett dugg ansträngande för mitt sinne var jag trött som ett jehu och likt en strandad säl låg jag i min säng till jag somna. Så dagen idag följdes i sällskap av Thornblad, Julia och allas våran Lennart. Det skulle faras hit och dit för att leta blad, grenar och nötter och sen skulle en och annan tankenöt knäckas i form av matte-tipspromenad, med enastående resultat från dessa två grenar skulle volleyboll spelas och det var då jag  ville knäcka en och annan människas ben i stället. Efter samlat oss en aning efter förlusten, var det dags för bowling. I form av att skapa ett till synes oskyldigt tjejlag bestående av mig, Thornblad, Julia, Johanna och Lennart, förvånade vi inte bara oss själva utan även våra motståndare med vårat spel. Motståndarna darrade när Lennart satte den ena striken efter den andra och desto bättre det gick, desto mer hördes vi inne i bowlinghallen.

Vid två slutade vi och jag och återigen bowling Lennart satte oss på en proppfull buss och trängdes. Efter en till synes lång resa för våra tålamod kom vi hem och njöt av den friska luften. Som gräddet på moset står vi och fyller våra lungor med luft när två meter ifrån oss kommer kronprinsessan Victoria rusandes i en svens folkdräkt som får henne att likna en Dalahäst. Om jag skulle skratta mest åt hennes utklädnad eller åt Louise som stod brevid med fingret i mun och gapar vet jag inte ännu. Skratta gjorde jag iaf när jag såg alla nöjda poliser stå och skryta och gotta sig åt om hur trevlig och hur nära de varit våran egen kronprinsessa. Då vill jag bara meddela att nära har man vart om man kunnat lagt vantarnas på hennes röv och trevligt blir det först när man fäller prinsessan så hon landar med sin dalahäst utstyrsel i en vattenpöl och nöjd ska man va om man först då skrattar och sedan går därifrån.

Kommentarer
Postat av: lennart

haha asså du är så jävla bra bella

jag tycker verkligen om dig! :D <3

2009-09-05 @ 20:25:06
Postat av: lennart

och liksom hur ofta är det kronprinssesan kommer springades 1 meter i från oss, jag vill säga att det var chockande och vet inte om jag har kommit ur den än :o haha

2009-09-05 @ 20:27:11
Postat av: isabelle

haha om du var chockad, tog ett tag innan vi återhämta oss :O och m jag får säga det själv så är det du som är sjukt jävla bra Loppan ! :D <3

2009-09-05 @ 20:29:52
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0