We all fall down like toy soldiers

Idag på idrotten var vi ambitiösa och körde step-up och det var ett enda virrvarr för mig. Jag snurrade åt både höger och vänster på samma gång och sparkade hit och dit. Varmt blev det och svetten rann rån pannan. Efter detta försökte vi att på något vis rädda våran omvärld från vårat slitna utseende och vi lyckades halv dant. Att vi sedan märkte att allt var förgäves när det fullkomligt pissade regn från himlen är en annan femma. Vi pälsade på oss bäst vi kunde och begav oss tillbaka till skolan. Detta var äventyret som tog bort all min ork för hela dagen och jag var som en zombie med dålig humor resten av dagen.

Efter skolan träffade jag min ängel en kort stund, vi hann med att ha ett litet bullkalas innan det var dags att åka med tåget hem. Så enda sen jag kommit hem har jag suttit och slitit med en tröja åt min hund. Hur resultatet blev vet jag inte eftersom hon sprang och gömde sig. Men jag ska dra ut henne från gömstället och trycka i henne i tröjan. Den var för liten för Borka som såg ut som en stoppad falukorv i den så efter att han fått prova den har han också sprungit och gömt sig.





Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAHA! Borka som en uppstoppad falukorv! :D

2009-09-24 @ 20:11:08
Postat av: isabelle

han är ser förskräcklig ut :D

2009-09-24 @ 20:18:10
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 12:15:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Så söt!!!

Så härligt! :D

Det är bara bra här med.



Vad gör du?

2009-09-27 @ 22:41:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0