well honey, put your hand in mine.

Klar med engelskan och började på historian. Men när tv'n lockade för mycket och ögonen liksom klistrade sig där la jag ner mitt slit. Med en hals som hostar tusen gånger per sekund och en näsa som fungerar som en vattenkran känner jag mig sådär fräsch som man bara kan göra i de stunderna. 

Påtal om fräscha saker har jag lust att kura ner mig under en filt, med varm choklad och min pojkvän och här kommer twisten, jag vill se på idol. Har ett idolsug, men inget idolsug som helst, jag vill se ett avsnitt med min man. Vilken tur för mig att idol går fyra gånger i veckan så jag har hela fyra chanser. Nu ska jag gå och sticka papper i min näsa så jag ser ut som en snigel innan jag har vattnat sönder mitt tangentbord.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tycker du kan ppacka din väska och bosätta dig här imorgon så kan du och jag titta på idol :) tycker jag låter som en vääldigt bra idé. hihi. <3

2009-09-14 @ 23:35:55
Postat av: isabelle

du skulle ringt eller skickat sms , men vi tar det en annan dag i veckan (a) <3

2009-09-15 @ 20:16:24
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0