DRAFT: APRIL 10



Igår träffade jag Angelica efter skolan och det som skulle blivit en kort visit blev lite längre när vi bestämde oss för att gå från tåget hem till henne, hurtigt ska det va. Efter prat och pasta-pannkaka åkte jag och pappa och övningskörde. Hamnade på ställen jag inte visst fanns och kände "fan vilket dåligt lokalsinne jag har". Men inget dog underfärden trots att vi var ute länge, yey me! 

Senare på kvällen kom Fredrik och vi gjorde inte så mycket mer än kolla på tv,prata och sen somnade vi nästan direkt. Han försvann tidigt imorse för att jobba och eftersom den sol som utlovades inte infinner sig idag tänker jag stanna inne och inte göra ett jota. Så ser planerna ut än så länge iaf. 

 

Kommentarer
Postat av: angelica

och impulsivt ska det vara! :D

2010-04-11 @ 22:51:57
Postat av: isabelle

det är extra bra då :D !

2010-04-12 @ 18:20:22
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0