DRAFT: APRIL 19

Har övningskört med pappa. Det blev dagen då vi körde både backning och vänstersväng. Ligger så jävla efter alla andra att jag blir sick i hela kroppen. Helvete hatar att vara sist, är aldrig sist. Ska vara störst bäst och vackrast, är föresten det. Jävla personlighets störning. Men sen när jag får körkortet då ska jag peka fuck-you åt er alla. Nemen det går bra för mig och far så det kommer väll som allt annat tillslut. Jag är så jävla mycket bättre än er på annat än då, så detta spelar ingen roll.

Louise/Loppan hoppar på kryckor och jag har nyckeln till skol hissarna. Sa jag inte det, jag har något ni inte har. Fan vad fierce jag är.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

du är ganska cool du :D <3

2010-04-19 @ 22:38:49
URL: http://fredrikbergfeldt.blogg.se/
Postat av: isabelle

vet , sa ju det ! <3

2010-04-20 @ 21:52:51
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0