ROAST'N TOAST

Lenny övergav mig första dagen i skolan, men självklart har jag de andra tjejerna och de är sju dundrans bra de med! Conclusion: jag överlevde dagen.

Vårjackan som jag trånat efter, slut i stort sett överallt fann jag idag. Den ligger hemma hos Fredrik och imorn hamnar den i mina klor. Lycklig tjej tog tåget hem.

Satte mig i bilen för att övningsköra och det gick som på räls. Vi lyssnade på musik samtidigt, tecken på utveckling? tecken på att pappa har tråkigt när han åker med mig? Jag roade mig med vindrutetorkarna. "I början kan vindrutetorkarna gå som galningar över rutan, då har man tryck ner ett snäpp för mycket" Men inte jag, icke sa nicke, jag bemästrar mojängerna så jävlar bra. Både fierce och newbie at the same time.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0