she'll be five for five run with the crowd

Håller med far min: Några fler dagars ledighet hade inte dödat.

Lovet i en snabb-genomkörare:
- Startade lovet med 18-års fest
- Fest och Louise även känd som Lenny
- Agerat svarttaxi med Fredrik några gånger åt mer eller mindre påverkade personer
- Utövat pilates tillsammans med frustande kärringar 
- Vart barnvakt åt Ludvig och Victoria
- Åkt till Göteborg
- Övningskört några gånger
- Cyklat i solen med älskling och hundarna och haft fikapauser här och var 
- Geocachat hit och dit
- Ätit påskbrunch
- Spenderat mycket tid på gymmet
- Gjort om mitt rum en aning
- Fått påskägg med marockansk lera, underkläder och choklad

När det är dimmigt och kallt och man sitter skolkortslös på ett tåg känns det som hoppet är ute och jag längtar bara mer tillbaka till lovet och de fina dagar det erbjöd. Jag ser prov som avlöser varandra framför mig, veckor av arbete och uppgifter. Men det ljusnar ute, sommarn kommer tillslut och jag-ska-klara-av-det. 

Bilder från Göteborg

  

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0